- Úvod
- Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY
Chodím zdravě s.r.o.
IČO 02890119
DIČ CZ02890119
Společnost Chodím zdravě s.r.o., se sídlem ul. Žitná 1578/52, 120 00 Praha 2, IČ 02890119, CZ02890119, zapsaná u zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddílu C, vložce 224908.
Podmínky pro nákup zboží (u prodejen) jsou uvedeny ve Smlouvě o spolupráci mezi Chodím zdravě s.r.o. a Vaší společností.
Obchodní podmínky
Informační sdělení EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Všeobecné obchodní podmínky
I. Úvodní ustanovení
II. Kdy a jak dostanu zboží?
III. Doprava a platba
IV. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
V. Odstoupení od kupní smlouvy
VI. Reklamační podmínky
VII. Záruční podmínky
VIII. Ochrana osobních údajů
IX. Výměna zboží
X. Závěrečná ustanovení
I. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí pouze pro nákup v internetovém obchodě www.aetrexeshop.cz. Internetový obchod provozuje společnost Společnost Chodím zdravě s.r.o., se sídlem ul. Žitná 1578/52, 120 00 Praha 2, IČ 02890119, CZ02890119, zapsaná u zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddílu C, vložce 224908. (dále též jen jako „provozovatel“). Tyto podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti provozovatele jako prodávajícího a zákazníka jako kupujícího. Ceny jsou platné pouze na tomto e-shopu.
Nabídka e-shopu platí pouze pro Českou republiku.
II. Kdy a jak dostanu zboží?
Po potvrzení objednávky e-mailem je objednávka platná a námi zaevidovaná. Většina zboží je skladem, expedujeme jej průběžně. Pokud požadované zboží momentálně není na skladě, jeho expedice se posouvá o termín dodání distributorem. Pokud nejsme schopni objednávku zajistit v přiměřeném termínu, budeme Vás kontaktovat. Do jednoho až dvou dnů od expedice Vám dorazí zásilka na Vámi zvolenou adresu. Pokud bude zboží pro velký zájem vyprodáno, budeme Vás neprodleně informovat.
III. Doprava a platba
Možnosti dopravy:
Pro zasílání zboží používáme přepravní službu PPL. Způsob dopravy si zákazník volí v rámci vyplňování objednávky.
U společnosti PPL je garantováno doručení následující pracovní den po našem podání zásilky. O odeslání zásilky budete z naší strany informováni a pomocí čísla balíku, které Vám sdělíme si můžete zásilku na stránkách PPL sledovat. Zásilky jsou po dobu přepravy pojištěny.
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.
Komunikace reklamace s PPL:
- Reklamační formulář (na internetu) nebo
- oznámení proveďte na bezplatné telefonní lince společnosti PPL: 841 775 775
Pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic). Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic).
V případě dodávky zboží do zahraničí nás prosím kontaktujte. Sjednáme s Vámi podmínky a ceny dodání.
Možnosti platby:
Bezhotovostní převod se uskutečňuje po potvrzení objednávky z naší strany a na základě Proforma faktury poslané e-mailem
a zboží bude prostřednictvím dopravce odesláno až po připsání částky na náš účet vedený u Raiffeisenbank číslo 8012747001/5500. Zboží je rezervováno 5 pracovních dnů od zaslání - vystavení Proforma faktury.
Pokud není částka uhrazena (připsána na náš účet) do 5-ti pracovních dnů po vystavení proforma faktury, objednávka se ruší.
Dobírku si můžete zvolit pokud si přejete za zboží zaplatit až v rámci převzetí. Platba za zboží probíhá hotovostně oproti převzetí zboží od dopravce na Vámi zvolené adrese.
Pokud při své objednávce volíte vyzvednutí v provozovně, spolu s platbou v hotovosti, obdržíte doklad se všemi náležitostmi. U platby dobírkou či bankovním převodem ke změně nedochází.
IV. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.aetrexeshop.cz jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami včetně podmínek reklamace a že s nimi souhlasí.
1. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.
2. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
3. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.
4. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
5. Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu www.aetrexeshop.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.
6. Prohlašujeme, že veškeré zboží, nabízené v rámci internetového obchodu www.aetrexeshop.cz, pochází ze skladů oficiálních výrobců a dovozců.
8. Cena zboží a služeb je platná v momentě odeslání objednávky (el. kopie objednávky je vždy zaslána automaticky kupujícímu). Pokud není v detailu produktu uvedeno jinak, platí speciální akce vždy jen do vyprodání zásob a příslušný den.
Informace o ceně jsou zobrazeny vždy u konkrétního zboží. Cena je uváděna včetně DPH a v košíku je částka detailně rozdělena na DPH a jeho základ. K ceně zboží je připočítáván poplatek za zvolenou přepravu zboží.
V případě doručení zboží přepravní službou zasíláme daňové doklady elektronickou formou, a to neprodleně po doručení zboží. Při převzetí zboží obdržíte doklad o zaplacení.
9. Prodejce si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné, nebo vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnutí zašle prodávající informaci na e-mailovou adresu zákazníka.
V. Odstoupení od kupní smlouvy
1. Kupující má právo podle ustanovení § 53, odstavce 7 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, v platném znění odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek.
2. Odstoupení od smlouvy lze učinit výslovným projevem vůle, že odstupujete od smlouvy, a to písemně dopisem doručeným na adresu společnosti Chodím zdravě s.r.o., Mělnická 69/77, 277 11 Libiš nebo mailem objednavky@chodimzdrave.cz.
3. V rámci sdělení o tom, že odstupujete od smlouvy vždy uveďte číslo Vaší objednávky.
4. Pokud jste již zboží obdržel/a a převzal/a, zašlete jej zpět na naši adresu(Chodím zdravě s.r.o., Mělnická 69/77, 277 11 Libiš): s tím, že zboží:
• musí být nepoškozené bez známek opotřebení,
• musí být v původním obalu,
• bude doprovázeno kopií dokladu o tom, že jste si vracené zboží koupil/a u nás (kopie faktury),
• musí být kompletní (včetně příslušenství),
5. Peníze za zboží Vám zašleme převodem na Vámi sdělený účet nebo složenkou oproti splnění Vaší povinnosti dle ust. § 457 občanského zákoníku.
VI. Reklamační podmínky
1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s podmínkami reklamace Chodím zdravě s.r.o. a právním řádem platným v ČR.
2. Kupující je povinen při převzetí zboží bez zbytečného odkladu zboží prohlédnout a o případných zjištěných vadách okamžitě informovat prodávajícího.
3. Odpovídáme zákazníkovi za to, že prodávané zboží je při převzetí zákazníkem ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se dále rozumí, že zboží má jakost a užitné vlastnosti, námi popisované, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro tento druh zboží obvyklé.
4. Záruční doba na výrobní vady je u všech produktů 24 měsíců. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou po kterou při správném používání a ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet.
5. Oznámení o zjištěných vadách lze učinit písemnou formou dopisem odeslaným na naši adresu: Chodím zdravě s.r.o.Zákazník v oznámení popíše o jaké vady se jedná a jak se projevují.
6. K reklamaci je třeba předkládat pouze obuv, nebo vložky vyčištěné,( zbavené všech nečistot) a suché.
7. Reklamované zboží zašlete zpět na adresu centrálního skladu: Chodím zdravě s.r.o., Mělnická 69, Libiš, PSČ 277 11, s tím, že zboží:
musí být kompletní (včetně příslušenství),
bude doprovázeno kopií dokladu o tom, že jste si reklamované zboží koupil/a u nás (kopie faktury)
bude doprovázeno dopisem (nebo komentářem), kde popíšete, o jaké vady se jedná a jak se projevují.
8. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky. Výrobce obvykle neuznává záruku u zboží poškozeného při přepravě i když se závada projevila před transportem. Na reklamace vad způsobených přepravou zboží v nedostatečném obalu nebude brán zřetel.
Upozornění: v žádném případě neposílejte reklamované zboží na dobírku. Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení.
9. Náklady spojené se zasláním zboží nazpět hradí vždy zákazník, v případě uznané reklamace bude zákazníkovi kompenzováno poštovné v nezbytně nutné výši.
O obdržení vráceného nebo reklamovaného zboží Vás budeme informovat prostřednictvím emailu.
O vyřízení reklamace rozhoduje prodávající dle odborného posouzení. Maximálně do 30-ti dnů od obdržení reklamovaného zboží, Vás budeme informovat o způsobu vyřízení reklamace, a to prostřednictvím reklamačního protokolu, který Vám zašleme na Vámi udanou adresu.
VII. Záruční podmínky
Délka záruční doby odpovídá vždy nejméně minimální délce záruční doby dle občanského zákoníku, případně zvláštních právních předpisů, zpravidla to je 24 měsíců.
Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží kupujícím. Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je Kupující povinen po skončení záruční opravy Zboží převzít. Kupujícímu bude vydáno potvrzení o tom, kdy Zboží reklamoval, o provedení záruční opravy a o době jejího trvání.
Dojde-li k výměně Zboží za nové, začíná běžet záruční doba znovu od začátku, od převzetí nového Zboží.
VIII. Ochrana osobních údajů
1. Provozovatel prohlašuje, že veškeré údaje osobní povahy (jméno, příjmení, tel.čísla, e-mailovou adresu a poštovní adresu) jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu firmy Chodím zdravě s.r.o. a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či nijak zneužity. Osobní informace jsou shromažďovány z obchodních, logistických, statistických a marketingových důvodů. Informace slouží především jako kontakt na dodávku objednaného zboží nebo služeb nebo k zaplacení příslušné částky. V případě problémů s dodávkou slouží tato informace také k umožnění kontaktu se zákazníkem.
2. Při nakládání s osobními daty se provozovatel zavazuje řídit Zákonem č.101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů. Pokud nastane obchodní případ, kdy je nutné předat osobní informace zákazníka dodavateli, Chodím zdravě s.r.o. se zavazuje, že tyto informace předá až po předchozím odsouhlasení daným zákazníkem. Bez souhlasu není možné jakékoliv informace osobního charakteru předávat.
Zákazník využíváním služeb internetového obchodu www.aetrexeshop.cz dává souhlas ke shromažďování osobních údajů. Při registraci jsou požadovány základní informace zákazníka, které se dále doplňují při provedení objednávky. Zákazník má právo zažádat o vymazání osobních údajů z databáze (zrušení registrace), a to písemnou formou na fakturace@chodimzdrave.cz.
IX. Výměna zboží
Pokud jste si objednali zboží, které Vám nesedí nebo není úplně podle Vašich představ, vyměníme Vám jej za jinou velikost.
Zákazníkovi umožníme výměnu zboží do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu.
Pokud se rozhodnete pro výměnu, je nutné dodržet tyto základní podmínky:
1. zboží musí být odesláno nejpozději 14. den po fyzickém převzetí zásilky
2. zboží musí být kompletní, neporušené, nepoužité, opatřené visačkami a v originálním obalu, schopné dalšího prodeje
3. zásilka musí obsahovat originál účtenky a přiložen dopis s požadavkem na výměnu zboží
4. zboží nesmí být zasláno na dobírku, v takovém případě nebude převzato!
Zboží je nutné zaslat na adresu centrálního skladu Chodím zdravě s.r.o., Mělnická 69/77, 27711 Libiš.
Vyměněné zboží bude předáno dopravci do 4 pracovních dnů.
Zásilku ve vlastním zájmu pošlete jako doporučený balík s pojištěním na hodnotu zboží (v případě ztráty, nebo znehodnocení balíku si ho budete moci s podacím lístkem na poště vyreklamovat).
Po přezkoumání neporušenosti zboží bude uskutečněná výměna zboží. Vyměněné zboží Vám bude odesláno na Vaši adresu spol. PPL za cenu pro ČR ve výši 130,- Kč, po uhrazení poplatku- platbou předem na účet.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci, akceptovat požadavek na výměnu a zboží bude vráceno zpět.
X. Závěrečná ustanovení
1. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
2. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky, platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či poštovného uvedenou v katalogu Internetového obchodu www.aetrexeshop.cz , nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.
3. Jakýkoliv spor vzniklý z těchto všeobecných podmínek nebo v souvislosti s nimi bude s konečnou platností řešit soud v místě sídla firmy Chodím zdravě s.r.o.
4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
Osoba zodpovědná za provoz obchodu Martin Šebek, e-mail fakturace@chodimzdrave.cz, tel. +420 774 718 338.